Kunden är KUNG!

  • | Annica

kunden är kung

OBS! I tidningen står att någon Mattias tagit fotot. Helt totalt fel. Det är världens bästa Hannah Hedin som tagit det

Tänkte dela med mig av en liten artikel som jag medverkade i. Temat är ”kunden är kung”. Visst är det bra. Älskar det. Det är precis så det är. Artikeln är i tidningen Du & Co som Postnord ger ut.

Kunden är Kung

För en tid sedan skrev jag även ett blogg inlägg om detta.. eller det handlade mer om lite attityds problem i branschen. Läs gärna det inlägget HÄR!

IMG_9258

Dock är det generellt enligt min uppfattning. Det finns många med god service och som sätter sina kunder på pedistal men enligt mig tyvärr alldeles för många som fokuserar på sina egna intressen istället för kundens.. Det slutar dock rättvist nog förr eller senare alltid illa.

11 annica forsgren skincity.se

 

Vill du lämna en kommentar?

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

10 svar till “Kunden är KUNG!”

  • (10) Kommentarer
  • Visa alla kommentarer
  1. Angelica Gustafsson skriver:

    Hej
    Jag håller med om att ni har ett kundinriktat sätt, dock blev jag lite besviken på er kundservice på Skincity när jag ville prata om en foundation jag upplevde inte fungerade. Jag fick bara tipset om att jag skulle handla mer produkter för att denna foundation skulle funka. Detta är i mitt tycke inte ok.
    Angelica Gustafsson

    • annica skriver:

      Hej Angelica, Det låter inte så bra tycker jag. Det är klart att vi ska hjälpa dig. Är det ett fabriksfel på en foundation så tar vi självklart tillbaka den. Förmodligen är det ett missförstånd av något slag. Ber en kollega maila till dig så tar vi allt på nytt igen. Bra att du hörde av dig och hos SC kan allt lösas. kram Annica

  2. Hildes Closet skriver:

    Ni är bara bäst i allt ni gör. Jag är så himla imponerad! Det är nog många som tänker och grämer sig över att de inte gjort som er. Snygg layout på bloggen också <3
    Kram

    • annica skriver:

      Hej Hilde, tackar, tackar! Inte svårt alls egentligen att ge kunderna det dom vill ha. Fast…så enkelt är det förstås inte bara ; ) Men en bra grundtanke att bära med sig när man driver ett företag som baserar sig på försäljning. Konsultation och bra sådan ihop med en bra affär ger våra kunder resultat. Resultat är det vi vill, det blir win win!!!!!! kram Annica

  3. Anna skriver:

    Hej!
    Jag efterlyser världens bästa duschtvål som tar bort alla solkrämsrester. Tack på förhand.
    Vänligen
    Anna

  4. Absolut så rätt, ni har en grym service med KUNDEN i tankarna, så jäkla bra. Det är därför man återkommer hela tiden trots att man faktiskt kan få bättre priser på annat håll. Men ni ger det där lilla extra, omtanken och är bara för bra!

    // Diana
    —————————————–

    Godisgömmor från Malaco.. få en du med!!
    Vilken är din bästa godisgömma tips?
    .
    http://lamadre.vimedbarn.se/tavling-vinn-en-gomma-by-malaco/

    • annica skriver:

      Hej Diana D! Försöker alltid tänka på hur jag själv vill bli bemött och sen tror jag alltid att man kan bli bättre även om man är bra. Man måste utveckla, förnya och hitta på nya grejer. Tack för att du följer SC och min blogg!
      Kram Annica

  5. Camilla skriver:

    Helt rätt. Den inställningen är ditt företags främsta marknadsföringsvapen mot ”drakarna”.