Fler Vinnare!

  • | Annica

presentkort

Alltså vänner! Jag e ju snurrig. Jag publicerade bara 5 vinnare när det var 10 som skulle vinna på tävlingen jag utlyste häromveckan. Dessutom lovade jag alla en hemlig och härlig nyhet till alla vinnare!

Det betyder. Att alla 5 jag publicerade härom dagen och  även varsin C-vitamin crèmer från Medik8.

Här kommer de sista 5 vinnarna. Alla  vinner ett presentkort på 500kr + Medik8 C Tetra Crème.

Grattis alla! Maila info@skincity.se  att ni är Vinnare så sänder vi er vinst!

Skärmklipp 2016-09-19 21.17.00

Sofie Nordin skriver:

Hej! Vilken härlig tävling.

Först vill jag vara säga att ni är bäst på kundservice, alltid nöjd när jag handlat hos er! Jag tycker nyhetsbrevet bör komma en gång i vecka samt lagomt till helgen, då kan man hem och gotta sig i Era erbjudanden, tips mm över helgen och ta sig tiden att läsa  När det blir nyhetsbrev för ofta, tyvärr så läser jag inte dem. Lyfta gamla godingar, ge tips på bestsellers men också tycker jag ”veckans rea-produkt” att ni väljer en produkt till ett bra rabatterat pris.. Typ som julkalendern fast en gång i veckan  jag tror alla älskar nedsatta priser och man får chans att upptäcka nya godingar! Nu vet jag ni har kanon erbjudanden på märken och nedsatta priser men nu tänker jag just på EN produkt/1 gång i veckan, kanske produkter som är på väg att gå ut i datum? Men för oss som kunder innebär det ändå att man hinner prova och känna å klämma  Tycker också breven är lagom långa och en till sak jag tror många skulle älska ”veckans tips” kan vara allt från hur man bäst applicerar en ljus ögonskugga bäst till en skön mask för höst-hy  Kram Sofie

 

Anna Karin Ernerudh skriver:

Hej! Jag älskar ert nyhetsbrev och det älskar mig, vet inte hur många gånger jag har handlat på stört efter att fått finfin info paketerat på ett snyggt och informativt sätt. Det som jag gillar allra mest är att ni är så duktiga på grafiken och ”upplevelsen”. Jag får många nyhetsbrev och ni är få där upp i toppen som gör det värt att scrolla hela vägen ner till slutet och suga i sig av all info och fina erbjudanden. Det som jag kan sakna lite både i nyhetsbrevet men också på siten är ”riktade tips”, en utökning av Hudterapeuten tipsar. Kalla det vad man vill och gärna något glammigare än ”veckans hudåkomma”, men principen skulle kunna vara den. I brevet presenteras tex ”för torrisen” och så skulle det kunna vara tre tips (budget, standard och lyx (med extra allt)). Där skulle man också kunna beskriva vad den stora skillnaden mellan de tre produkterna är (är det något speciellt aktivt ämne som gör det lite bättre, är det ekologiskt, är det…). Som en förlängning av det eller under lyx så skulle det kunna vara – kombinera med dessa produkter så når du ett steg till i din rutin… Tusen tack för en bra blogg, fint nyhetsbrev och toppensite! //Anna Karin

 

 

Matilda skriver:

Jag tycker om att ni har bra erbjudanden och ofta det som lockar mig till att våga testa nya märken eller produkter.

Det jag saknar i era nyhetsbrev är videos och filmer. En video med något tips om hur man sminkar sig, använder någon hudvårdserie eller bara hur man ska använda en specifik produkt. Tycker dina filmer på bloggen är intressanta och tycker ofta man lär sig något nytt. De behöver nödvändigtvis inte vara lika långa men att få se hur produkterna ska användas i rörligt material är alltid uppskattat och väldigt mycket enklare att förstå då. Även videos om hur huden fungerar och varför det är som det är skulle jag tycka var väldigt intressant!

 

Frida skriver:

Jag tycker om att man dels får nyhetsbrev där erbjudanden och nyheter framhävs, och dels att man får ett på fredag som visar vad som är veckans weekend pick. Det är en bra och koncentrerad uppdelning – föredrar det framför att t.ex. alla erbjudanden skulle komma i fredagens mail. Gillar även att det är tydliga länkar med en liten beskrivning av vad det är för produkt, då behöver man inte klicka in sig på varje produkt om man direkt ser att den inte är vad man letar efter. Däremot tror jag att jag skulle föredra om uppdelningen i stället var att på måndag får man ett nyhetsbrev med långvariga erbjudanden/nyheter och på fredagen endast weekend pick, tror det var så förut? Kan inte minnas att jag alltid fått nyhetsbrev på onsdagar också. Det kan bli lite många mail och ibland tar jag tyvärr bort dem utan att hinna läsa. Om ni ska ha flera mail skulle jag föredra att de kommer ännu tidigare på morgonen, på så sätt skulle vi som börjar jobba tidigt på morgonen hinna läsa dem till frukost. Eftersom ni inte har möjlighet att recensera produkter på er hemsida tycker jag att det kanske vore kul om ni länkade till någon person som testat produkten när ni skickar ut brevet. Det kanske inte gå med nyheter, för det är väl inte så många som hunnit testa dem då, men iaf när det rör erbjudanden. Då får man oftare en närmare beskrivning av produkten. Det skulle väl iofs ställa höga krav på er bevakning i sociala medier men vore en kul grej. Håller tummarna för att jag har turen med mig denna gång! Vill så gärna testa Niacinamide booster och ett presentkort på 500 kr känns öronmärkt för just den produkten!

 

kim skriver:

Kollar nyhetsbreven för att få koll på alla erbjudanden. Uppskattar dock bortglömda favoriter men även bestsellers!

– Vill gärna att det ska stå med slutdatum för era erbjudanden i mejl och även via hemsidan.

– Tycker nyhetsbrevet ska skickas en gång i veckan (söndagskväll) + inför helgen (torsdag/fredag). Skickas det för ofta så känner jag mig spammad och blir mest irriterad oavsett innehåll i mailet. Just nu upplever jag att det sker lite för ofta.
– De är lite för långa ibland med för mycket information om videos och tips som jag helst inte vill ha. Kanske går det att dela upp utskicken för erbjudanden och utskicken för annat såsom tips, videos, testpanel/hudresa (se nedan).
– Anpassat mail för ens födelsedag där en får rabatt på just de produkterna en ofta handlar eller om en hudterapeut har gått igenom gammal orderhistorik och gjort en anpassad hudanalys för en baserat på det en tidigare har handlat.
– En kundtestpanel där kunder med olika hudtyper fick testa nya produkter anpassade för deras hy och sedan kommentera på det.
– Sjukt intressant om kunde följa en persons hudresa i videoformat hos er. Någon som har hudproblem tex acne, roscea, torr hy osv. fick komma för hudkonsultation. Och att en sedan fick se återbesök med ändringar i hudrutinen osv. Tror det skulle ge en större förståelse för hur huden fungerar och hur en ska tänka kring sin egen hudvård.

MER ÖVRIGT
– Bonusprogram för trogna kunder. Känns väldigt tråkigt ibland när en köper riktigt dyra produkter och får två stycken helt ointressanta tester med. Kanske en tävling en gång per år där ni lottar ut en exklusiv hudkonsultation med dig Annika som enbart gäller för trogna kunder. Vad som är en trogen kund överlåter jag till er dock.
– Välja tester själv eller att det lades mer fokus på att individanpassa dessa. Har försökt maila flertalet gånger efter beställning om att jag gärna helst vill ha tester från PC och får ett standardsvar om att ni ska försöka men får sedan bara tester från märken jag aldrig handlar ifrån. Har ännu inte upptäckt någon ny produkt med hjälp av testerna och det är ju just det jag vill ska ske, att kunna upptäcka nya produkter att handla.
– Mer erbjudanden i form av köp 3 betala för 2. Ofta har jag återkommande produkter som jag gärna köper på mig av för att ha ett litet stash hemma.
– Bra med mer bilder på produkternas konsistens. Helst skulle jag önska att det fanns med vid varje produkt på hemsidan. Det ger så himla mycket att se konsistensen av en produkt.
– Fler erbjudanden där en får ett kit med riktigt fina testprodukter i småförpackningar på 5 ml/10 ml…. i en finare/lyxigare typ av sminkväska.
– Lösning på problemet för oss som vill ha tester men vill slippa väska och dockorna

Eller kanske ett skincity-forum för oss kunder som är riktigt hudvårdsnördar. Fattar dock att det kanske inte riktigt funkar i praktiken mer än vad det gör i teorin.

signatur

Vill du lämna en kommentar?

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

3 svar till “Fler Vinnare!”

  • (3) Kommentarer
  • Visa alla kommentarer
  1. Elin skriver:

    Grattis alla vinnare! 🙂

  2. Emma L skriver:

    Hej
    Jag känner mig jätte krånglig nu men när jag har mailat kundservice så säger dom ” Återkom med ditt ordernummer när du har lagt din order så ser vi till att skicka med cremen i ditt paket.” Jag trodde man fick hem ett paket ”så sänder vi er vinst!”. Vad är det som gäller? =)

    Gud vad spännade att få testa detta märket, har hört så mycket bra om dom! 🙂